Здр.Колеги,искам да попитам тъй като на моята алфа от подписа и смених двигателя с 1.4(на далавера беше) и сега пали оа4е като тръгна и дам малко повече газ запо4ва да забива муцуната, да се дави и да гърми от аспуха!!!Върнах се при майстора и той стигна до извода че е Възможно проблема да е от бензиновата помпа. да е с по-голям дебит и този мотор да неможе да го поеме!Вие как смятате???
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем след смяна на двигател
Collapse
X
-
според мен не е от помпата защото регулатора на налягането казва "колко" бензин "кога" да влезе ,дюзите просто пускат бензина ,помпата си прави по голямо налягане и по голям дебит от необходимото за това си има маркуч които се връща в резервоара
П.П. аааааааа коя година е , че ако е след 99 май няма146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим
Comment
-
ами на стария мотор си имам 2 маркуча оба4е като сменихме мотора,майстора е запушил единия(този който връща)след това сложихме едно тройниче и другия маркуч оба4е стана по зле(въобще не палеше)!Единствения на4ин да я запалим беше да запушим отвора на въздушния филтър и да махнем марку4а за връщането на горивото!Обаче пак продължава да се дави като дам малко повече газ
---------- Post added at 18:02 ---------- Previous post was at 18:02 ----------
а мотора е след 96г с пластмасовия капак обаче незнам коя точно година е
---------- Post added at 18:05 ---------- Previous post was at 18:02 ----------
Ами те тоците какво има да им объркаш при положение че са букси и повечето са направени за определеното им място(поне така мисля незнам)Alfa 145 2.0 16V TS
Comment
-
значи стария мотор си имаше за излишно гориво а новия няма (щом е с пластмасов капак) новия е с пластмасов колектор за дюзите и има само 1 вход а стария е с алуминиев и си има и вход и изход, с троиник не става щото тогава няма налягане за дюзите (всичко се връща обратно в резервоара) обаче идея си нямам кое регулира дебит и налягане на новите мотори . ЗНАЕЩИТЕ ДА КАЖАТ146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим
Comment
-
зна4и като говорих с майстора той ми каза че моят двг е имал маркуч за връщане на горивото а новия няма и затова помпата ми прави много налягане защото е за 2.0 куб и затова дави а тази за 1.4 е по-слаба и нямало да има проблем!Има ли някой който да даде мнение по този въпросAlfa 145 2.0 16V TS
Comment
-
Аз искам да питам само .. защо мина от 2.0 на 1.4 като съм сигурен ,че повечето колеги биха направят точно обратното или поне аз !sigpic
BMW e39 525tds PA4492BH
Alfa Romeo 166 2.0 TS PA4000BM-X
Alfa Romeo 145 1.6 TS PA8878BB- X
Comment
-
Сложил ли си оригиналната кутия с въздушния филтър?
И това с горивото няма как да стане без другата помпа според менНеможе ли да си върнеш рейката от 2.0-ката с регулатора и да си псунеш обратното гориво като хората...
Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro
Comment
Comment